4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa

Un set de exerciții pentru durerea articulației genunchiului

Îngrijire și lifestyle în artroză Un exercitiu simplu de tonifiere musculara pentru pacientii cu gonartroza Exercitiu ◼ tonifiere musculara ◼ gonartroza ◼ exercitii gonartroza ◼ stretching ◼ durere genunchi ◼ articulatie genunchi ◼ stabilizarea articulatiei ◼ Totul pe DOC.

Autor: Dr. Un exercitiu simplu de tonifiere musculara pentru pacientii cu gonartroza Principalul obiectiv urmarit in gimnastica medicala indicata pacientilor cu gonartroza este acela de a intari musculatura care mobilizeaza articulatia genunchiului.

Un set de exerciții pentru durerea articulației șoldului

Tonifierea musculaturii coapsei, respectiv a cvadricepsului femural, ajuta la stabilizarea articulatiei, o protejeaza si in plus reduce si durerea frecvent intalnita in gonartroza. Cel mai simplu exercitiu pentru acest scop se desfasoara stand pe un scaun. Indreptati membrul inferior stang ridicand gamba pana realizati extensia completa a genunchiului, unghiul dintre coapsa si gamba sa tinda spre de grade, si mentineti aceasta pozitie pana numarati la 10, fara sa va grabiti, si apoi lasati usor piciorul jos.

Repetati acelasi exercitiu si cu membrul inferior drept.

10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi

Se recomanda ca acest tip de exercitiu sa fie executat corect, de 10 ori cu fiecare picior. Acest exercitiu solicita in mod special cvadricepsul femural, un muschi masiv aflat pe fata anterioara a coapsei si al carui tendon puternic trece peste articulatia genunchiului.

un set de exerciții pentru durerea articulației genunchiului

In cazul in care apare durerea in timpul efectuarii acestui exercitiu trebuie sa va opriti si sa consultati medicul specialist. Ce alte excercitii poti sa faci daca ai gonartroza Exista cateva motive care te vor convinge de faptul ca trebuie sa faci exercitii fizice chiar daca genunchii tai sunt afectati de artroza.

4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa

De exemplu: Exercitiile mentin gama deplina de miscari ale articulatiilor genunchilor; Exercitiile intaresc muschii care sustin articulatia genunchiului. Muschii puternici ajuta articulatia genunchiului sa absoarba socul.

Exercitii pentru durerile de genunchi Exercitii pentru durerile de genunchi Femeile spre deosebire de barbati sunt mai predispuse la aparitia acestor dureri. Motivul se datoreaza faptului ca au bazinul mai larg, muschii coapsei avand tendinta de a trage rotula genunchiul in exterior. Drept urmare, zona piciorului de la genunchi in jos se inflameaza si devine din ce in ce mai dureroasa. Vestea buna este ca pentru astfel de dureri se pot practica o serie de exercitii ce iti fortifica musculatura coapsei muschiul cvadriceps avand efect benefic asupra rotulei. Foarte importanta este incalzirea timp de 5 minute cu exercitii de gimnastica usoare, cum ar fi mersul sau pedalatul pe o bicicleta medicinala, pentru a mari aportul de sange catre muschi, prevenind astfel posibile accidentari si blocajul muschilor.

Exercitiile fizice nu trebuie sa fie neaparat grele pentru a fi benefice. De fapt, exercitiile usoare, cu impact redus sunt cele mai bune daca ai gonartroza.

Acestea reduc presiunea pusa pe articulatii, pe masura ce sporesc flexibilitatea si rezistenta articulatiei genunchiului.

un set de exerciții pentru durerea articulației genunchiului

Iata cateva exercitii simple pe care le poti face acasa sau chiar intr-o pauza. Sunt simple, eficiente si nu necesita vreun echipament special.

exercitii articulatii Un set de exerciții fizice pentru durerile articulare

Le poti face fie pe podea, fie in pat daca ai o saltea tare. Ridicarea piciorului stand intins pe podea 1.

Tratamentul conform metodei articulației șoldului Bubnovsky Exercitii fizice in coxartroza Durerea de sold Cauze, simptome si tratamente — Voltaren 12 Exercitii pentru dureri de șold: Stretch, Consolidarea și Suport Ce exerciții se pot face cu coxartroza articulației șoldului? Tratamentul coxartrozei în conformitate cu metoda lui Bubnovsky Tratamentul coxartrozei Un set de exerciții pentru durerea articulației șoldului, Recomandari pentru pacientii cu proteza totala de sold - dr. Radu Fleaca Ce poti sa faci Fie că este vorba artrita obtinerea tine în jos, bursită crampe stilul tau, sau efectele stând la birou toată ziua - dureri de șold nu este distractiv.

Tine-ti piciorul drept in timp ce iti incordezi muschii piciorului si ridica-l incet de la podea, cativa zeci de centimetri. Incordeaza-ti muschii stomacului pentru a-ti "impinge" partea lombara inspre podea.

Un set de exerciții fizice pentru durerile articulare

Mentine pozitia si numara pana la 5, apoi coboara-ti piciorul cat mai lent cu putinta. Repeta, apoi fa exercitiul cu celalalt picior. Pont: Incepe exercitiul cu un set de exerciții pentru durerea articulației genunchiului set de 4 repetari pentru fiecare picior. De ce functioneaza: Acest exercitiu iti intinde si iti intareste muschii din spatele coapselor, care se leaga de genunchi.

un set de exerciții pentru durerea articulației genunchiului

Genuflexiuni pe jumatate 1. Stai cu picioarele departate cam cat distanta dintre umeri si intinde-ti bratele in fata.

Exerciţii - Sfaturi pacienţi - Euflexxa

Indoaie incet genunchii, pana cand esti intr-o pozitie ca de genuflexiune, dar doar pe jumatate nu executi o genuflexiune completa. Daca este necesar, tine-te de un scaun pentru a-ti mentine echilibrul. Tine-ti spatele drept si pieptul ridicat - nu te apleca in fata.

Cu picioarele fixate bine in podea, mentine pozitia aceasta 5 secunde, apoi incet revino la pozitia initiala, cand stai cu corpul drept. Pont: Fa 10 repetitii, apoi lucreaza treptat pana faci trei seturi a cate 10 repetari.

Exercitii pentru durerile de genunchi

De ce functioneaza: Acest exercitiu iti intarestii muschi din fata si din spatele coapselor, impreuna cu muschii fesieri. Exercitiu de stretching pentru picior cu sezutul pe podea 1.

Stai in sezut, pe podea, cu ambele picioare intinse. Sprijina-te cu mainile daca e nevoie, de o parte si de alta a soldurilor si mentine-ti spatele drept. Incet, indoaie un genunchi pana cand simti ca l-ai intins, dar nu pana cand devine dureros.

Un set de exerciții pentru durerea articulațiilor șoldului

Mentine piciorul in acea pozitie 5 secunde, apoi treptat intinde-ti piciorul cat de mult poti in fata, mentinand din nou pozitia 5 secunde. Pont: Repeta si fa exercitiul pentru fiecare picior, ori de cate ori unul incepe sa oboseasca, de 10 ori. De ce functioneaza: acest exercitiu iti intareste, totodata, cvadricepsii. Dacă te înscrii în categoria de risc, primești un consult de specialitate gratuit!